Administrație
Concurs pentru un post de consilier și unul de referent organizat la Primăria Sebeș
Primăria Municipiului Sebeș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:
– consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Relații Publice și Comunicare;
– referent, clasa III, gradul profesional superior – Compartimentul Situații de Urgență.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
Pentru consilier, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Relații Publice și Comunicare: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul informatică sau ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației; cunoștințe operare PC: nivel avansat; cunoștințe de întreținere hardware și software; cunoștințe de bază în proiectarea și gestiunea bazelor de date; cunoștințe de configurare și întreținere rețele LAN; cunoștințe de securitate în Internet.
Pentru postul de referent, clasa III, gradul profesional superior – Compartimentul Situații de Urgență: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; curs de inspector protecție civilă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 10 noiembrie 2014, ora 16.30: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 24 noiembrie 2014, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, 0258/731.006 interior 133.

Administrație
Se modernizează infrastructura rutieră de pe străzile Păcii și Octavian Goga, din localitatea Petrești
Zilele acestea, Primăria Sebeș desfășoară lucrări în cadrul programului de modernizare a infrastructurii rutiere din localitatea Petrești. Pe strada Octavian Goga se fac pregătiriri în vederea asfaltării, iar pe strada Păcii se realizează turnarea stratului de asfalt.
„În această perioadă, Primăria Sebeș desfășoară lucrări în cadrul programului de modernizare a infrastructurii rutiere din Petrești. Pe strada Octavian Goga se fac pregătiriri în vederea asfaltării, iar pe strada Păcii se realizează turnarea stratului de asfalt. Ne cerem scuze pentru eventualul disconfort creat și le mulțumim locuitorilor pentru înțelegere și sprijin. Continuăm să investim în infrastructură pentru un Sebes mai modern și mai curat!”, au transmis reprezentanții Primăriei Municipiului Sebeș.