Rămâi conectat

Administrație

Începând de ieri, 9 aprilie 2021, SPAP Sebeș a preluat administrarea cimitirului municipal

sebesinfo.ro

Publicat

în

Serviciul Public pentru Administrarea Patrimoniului Sebeș a preluat, începând cu data de 9 aprilie 2021, administrarea cimitirului municipal.

În acest sens, a fost adoptată hotărârea cu nr. 88/2021, în cadrul ședinței ordinare a Consiliului Local al Municipiului Sebeș, aferentă lunii martie. Taxele practicate sunt cele prevăzute în hotărârea nr. 92/2006.

SPAP Sebeș are sediul în Municipiul Sebeș, pe strada Viilor, nr. 28. Numărul de telefon pus la dispoziție de noul administrator al cimitirului este: 0751-291953.

Art 1. Se aprobă preluarea activităţii de administrare a Cimitirului Municipal Sebeş de la I.F. Cuteanu M. Veronica şi darea acesteia în administrarea Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeş.

Art 2. Odată cu preluarea activităţii de administrare a Cimitirului Municipal Sebeş se vor prelua şi bunurile de retur edificate pe terenul concesionat, respectiv capelă, alei.

Ar t3. Preluarea activităţii şi a bunurilor de retur, din administrarea I.F. Cuteanu M. Veronica şi darea în administrarea Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeş, se va face pe bază de proces verbal de predare – primire.

Art 4. Se aprobă ca activitatea de administrare a Cimitirului Municipal Sebeş să se realizeze în mod provizoriu, sub forma gestiunii directe de către Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeş, până la aprobarea studiului de fundamentare, finalizarea procedurii de atribuire şi încheierea contractului de concesionare a activităţii sau, după caz, de delegare a gestiunii.

Art 5. Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeş va desfăşura activitatea de administrare a Cimitirului Municipal Sebeş în conformitate cu Regulamentul de organizare şi funcţionare al S.P.A.P. aprobat prin H.C.L. nr, 127/2017, cu modificările şi completările ulterioare, cu Regulamentul de organizare şi funcţionare a cimitirului aprobat prin HCL nr. 86/1999, cu modificările şi completările ulterioare şi cu prevederile legale în vigoare.

FOTO: ARHIVĂ


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Finanțări din bugetul local al Municipiului Sebeș, în valoare de 475.000 de lei, pentru activităţi nonprofit de interes general, în anul 2025

sebesinfo.ro

Publicat

în

Primăria Municipiului Sebeș anunță că, în acest an, din bugetul local se vor oferi finanțări nerambrursabile în valoare de 475.000 de lei pentru activităţi nonprofit de interes general.

1. Autoritatea contractantă: Municipiul Sebeş, cu sediul în Municipiul Sebeş, Str. Piaţa Primăriei, nr. 1, 515800, judeţul Alba, cod fiscal 4331201, telefon 0258/731004, fax 0258/734187, e-mail: sebespri@yahoo.com.

2. Reglementări legale privind acordarea de finanţare nerambursabilă
Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fondurile publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general.

3. Suma totală alocată de la bugetul local al Municipiului Sebeş şi aprobată pentru anul 2025 este de 475.000 lei, repartizarea acesteia pe programe fiind următoarea:
– Programul „Sprijinirea persoanelor fizice sau persoanelor juridice fără scop patrimonial la nivel local în domeniul culturii” – 225.000 lei
– Programul „Educaţie şi formare continuă” – 100.000 lei
– Programul „Sprijinirea persoanelor fizice sau persoanelor juridice fără scop patrimonial la nivel local în domeniul sportului” – 100.000 lei
– Programul „Atitudine şi implicare în probleme de mediu” – 50.000 lei.

În cazul în care, pentru unul sau mai multe programe nu se depun proiecte eligibile sau valoarea acestora nu acoperă sumele alocate, Autoritatea finanţatoare îşi rezervă dreptul de a redistribui aceste fonduri programelor pentru care exista proiecte eligibile.

4. Durata de implementare a proiectelor: anul 2025

5. Solicitanții – persoane fizice sau persoane juridice fără scop patrimonial – asociaţii sau fundaţii constituite conform legii.

6. Regulamentul privind regimul finanţărilor nerambursabile de la bugetul local al Municipiului Sebeş şi documentaţia de solicitare a finanţării nerambursabile, se pot obţine de la sediul Municipiului Sebeş, Str. Piaţa Primăriei, nr. 1, 515800, judeţul Alba, telefon 0258/731004 şi de pe site-ul instituţiei www.primariasebes.ro.

7. Informaţii suplimentare despre programul de finanţare, procedura de completare şi depunere a documentelor pot fi solicitate în scris pe adresa de e-mail: sebespri@yahoo.com şi fax: 0258/734187, cu cel puţin 6 zile înainte de data limită pentru depunerea propunerilor de proiect.

8. În conformitate cu prevederile art. 20, alin (1) din legea 350/2005, data limită pentru depunerea propunerilor de proiecte este 07.05.2025, ora 16:00.

9. Propunerile de proiecte cu documentaţiile prevăzute în Regulamentul privind regimul finanţărilor nerambursabile de la bugetul local al Municipiului Sebeş se depun la registratura Municipiului Sebeş, Str. Piaţa Primăriei, nr. 1, 515800, judeţul Alba.

10. Selecţia şi evaluarea proiectelor în vederea obţinerii finanţării nerambursabile se va face de către Comisia de evaluare şi selecţionare în perioada 08.05.2025 – 12.06.2025.

11. Anunțul de participare a fost publicat în Monitorul Oficial al României, partea a VI-a, nr. 55 din data de 28.03.2025.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes