Rămâi conectat

Administrație

Mâine, 26 februarie: ședință extraordinară a Consiliului Local Sebeș. Vezi ordinea de zi

sebesinfo.ro

Publicat

în

primaria-sebes-sep-2014Consiliul Local al Municipiului Sebeş este convocat în ședință extraordinară, în data de 26 februarie a.c., ora 14.00.

Între proiectele de pe ordinea de zi se află: delegarea gestiunii serviciului de transport public local de persoane; reabilitarea unor străzi; modernizarea rețelelor de iluminat public; taxa specială pentru salubrizare; acordarea de finanţări nerambursabile persoanelor fizice sau persoanelor juridice, în 2015 etc.

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea declanşării procedurii de atribuire a unui număr de 10 autorizaţii taxi.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea declanşării procedurii de atribuire a unui număr de 9 copii conforme ale autorizaţiei de transport persoane în regim de închiriere pe raza Municipiului Sebeş

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie pentru obiectivul de investiţii: „Extindere reţea canalizare pe străzile: Pripocului, Ruzga şi Industria Mică, Municipiul Sebeş” – proiect nr. 3/2014.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie pentru obiectivul de investiţii: „Reabilitare reţea canalizare pe străzile Spitalului şi Unirii; Extindere reţea canalizare strada Bujorului” – proiect nr. 4/2014.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie pentru obiectivul de investiţii: „Reabilitare reţea apă strada Spitalului; Extindere reţea apă strada Bujorului” – proiect nr. 5/2014.

6. Proiect de hotărâre privind delegarea gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în municipiul Sebeş şi aprobarea documentaţiei de atribuire a contractului de delegare a gestiunii serviciului .

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii contractului de închiriere pentru chiriaşul din blocul ANL 12A, ap. 12- cartier Valea Frumoasei.

8. Proiect de hotărâre privind încheierea unui protocol de cooperare între Municipiul Sebeş şi Societatea naţională de Cruce Roşie din România – filiala Alba în vederea implementării unor acţiuni de interes public.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie pentru obiectivul de investiţii “ Modernizare străzi Sebeş: Abatorului şi Spicului, Municipiul Sebeş”- proiect nr. 80/2014.

10. Proiect de hotărâre privind darea în folosinţă gratuită pe o perioadă de 30 de ani a imobilului teren , înscris în CF 80065, nr. cad . 80065,în suprafaţă de 937 mp, situat în Sebeş , cartier M. Kogălniceanu către Filiala Asociaţia Filantropia Ortodoxă Sebeş.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Programului anual pentru acordarea de finanţări nerambursabile persoanelor fizice sau persoanelor juridice fără scop patrimonial, aferent anului 2015

12. Proiect de hotărâre privind atestarea apartenenţei la domeniul privat al Municipiului Sebeş a terenului în suprafaţă de 2104 mp ,înscris în C.F. nr. 76942, proprietar Municipiul Sebeş ,situat administrativ în Sebeş , str. Progresului nr. 14 şi aprobarea vânzării acestuia .

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea „Regulamentului de Organizare a comerţului în Piaţa Dacia Sebeş „.

14. Proiect de hotărâre privind rezilierea contractului de închiriere nr. 13/13458/29.04.2009.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Studiului de oportunitate privind modernizarea sistemului de iluminat public stradal din municipiul Sebeş şi satele aparţinătoare (Petreşti, Lancrăm, Răhău).

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării HCL nr. 9/2015 privind aprobarea Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii „Extindere iluminat public pe străzile : Dorin Pavel, Călăraşi, Drumul Sibiului , Mărăşeşti , Valea Frumoasei(magazin Billa), Augustin Bena din Municipiul Sebeş şi 1 Mai, Valea Sebeşului din localitatea Petreşti”.

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea încetării Contractului de concesiune nr. 19696/08.10.2002 prin renunţare din partea concesionarului.

18. Proiect de hotarare privind instituirea taxei speciale pentru utilizatorii beneficiari de serviciile de salubritate care nu încheiat contract cu operatorul de salubritate pe raza Municipiului Sebeş şi a localităţilor aparţinătoare .

19. Proiect de hotărâre privind modificarea hotărârii nr. 291/2014 privind propunerea de atribuire teren aferent construcţiilor proprietate personală.

20. Proiect de hotărâre privind retragerea din administrarea Şcolii Gimnaziale nr. 2 a imobilului „Şcoala Generală nr. 2 – săli de clasă „ cu nr. inv. 10899 şi darea în administrare către Scoala Gimnazială Germană Sebeş.

– Informarea nr. 3846/29.01.2015 – adresa Asociaţiei „CLUB SPORTIV SAMARA”

– Informarea nr. 3960/29.01.2015 – adresa Serviciului Patrimoniu Transport şi Registrul Agricol,al Autorităţii de autorizare în domeniul serviciilor de transport public local.

– Informarea nr. 5488/10.02.2015 – adresa Star Transmission SRL.

– Informarea nr. 5578/11.02.2015 – Raport de activitate al Poliţiei Locale Sebeş.

– Informarea nr. 5563/11.02.2015 – adresa locuitorilor de pe str. Fântânele, Municipiul Sebeş.

– Informarea nr. 6061/13.02.2015 – adresa SC PROMETEU SRL , Alba Iulia.

– Informarea nr. 5765/12.02.2015- Nota de Fundamentare –Ocolul Silvic Sebeş RA.

– Informarea nr. 5869/13.02.2015 – adresa Ocolului Silvic Sebeş RA.

– Informarea nr. 6337/17.02.2015 – adresa locuitorilor de pe str. Iezerului şi str. Fără Nume, Municipiul Sebeş .

– Informarea nr. 6796/19.02.2015 – adresa d-nei. Lancranjan Adina Claudia, administrator SC Saint Valley SRL.

– Informarea nr. 6919/19.02.2015- adresa SC GREENDAYS SRL.

– Informarea nr. 6915/19.02.2015 – adresa d-lui. Şerbănaţi Lazăr Ion, Sebeş , str. N.Iorga, nr. 19, jud. Alba.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Finanțări din bugetul local al Municipiului Sebeș, în valoare de 475.000 de lei, pentru activităţi nonprofit de interes general, în anul 2025

sebesinfo.ro

Publicat

în

Primăria Municipiului Sebeș anunță că, în acest an, din bugetul local se vor oferi finanțări nerambrursabile în valoare de 475.000 de lei pentru activităţi nonprofit de interes general.

1. Autoritatea contractantă: Municipiul Sebeş, cu sediul în Municipiul Sebeş, Str. Piaţa Primăriei, nr. 1, 515800, judeţul Alba, cod fiscal 4331201, telefon 0258/731004, fax 0258/734187, e-mail: sebespri@yahoo.com.

2. Reglementări legale privind acordarea de finanţare nerambursabilă
Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fondurile publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general.

3. Suma totală alocată de la bugetul local al Municipiului Sebeş şi aprobată pentru anul 2025 este de 475.000 lei, repartizarea acesteia pe programe fiind următoarea:
– Programul „Sprijinirea persoanelor fizice sau persoanelor juridice fără scop patrimonial la nivel local în domeniul culturii” – 225.000 lei
– Programul „Educaţie şi formare continuă” – 100.000 lei
– Programul „Sprijinirea persoanelor fizice sau persoanelor juridice fără scop patrimonial la nivel local în domeniul sportului” – 100.000 lei
– Programul „Atitudine şi implicare în probleme de mediu” – 50.000 lei.

În cazul în care, pentru unul sau mai multe programe nu se depun proiecte eligibile sau valoarea acestora nu acoperă sumele alocate, Autoritatea finanţatoare îşi rezervă dreptul de a redistribui aceste fonduri programelor pentru care exista proiecte eligibile.

4. Durata de implementare a proiectelor: anul 2025

5. Solicitanții – persoane fizice sau persoane juridice fără scop patrimonial – asociaţii sau fundaţii constituite conform legii.

6. Regulamentul privind regimul finanţărilor nerambursabile de la bugetul local al Municipiului Sebeş şi documentaţia de solicitare a finanţării nerambursabile, se pot obţine de la sediul Municipiului Sebeş, Str. Piaţa Primăriei, nr. 1, 515800, judeţul Alba, telefon 0258/731004 şi de pe site-ul instituţiei www.primariasebes.ro.

7. Informaţii suplimentare despre programul de finanţare, procedura de completare şi depunere a documentelor pot fi solicitate în scris pe adresa de e-mail: sebespri@yahoo.com şi fax: 0258/734187, cu cel puţin 6 zile înainte de data limită pentru depunerea propunerilor de proiect.

8. În conformitate cu prevederile art. 20, alin (1) din legea 350/2005, data limită pentru depunerea propunerilor de proiecte este 07.05.2025, ora 16:00.

9. Propunerile de proiecte cu documentaţiile prevăzute în Regulamentul privind regimul finanţărilor nerambursabile de la bugetul local al Municipiului Sebeş se depun la registratura Municipiului Sebeş, Str. Piaţa Primăriei, nr. 1, 515800, judeţul Alba.

10. Selecţia şi evaluarea proiectelor în vederea obţinerii finanţării nerambursabile se va face de către Comisia de evaluare şi selecţionare în perioada 08.05.2025 – 12.06.2025.

11. Anunțul de participare a fost publicat în Monitorul Oficial al României, partea a VI-a, nr. 55 din data de 28.03.2025.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes