Administrație
Mâine, 26 octombrie 2017: Ședinţă publică ordinară a Consiliului Local al Municipiului Sebeș. Vezi ordinea de zi
Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor, a convocat Consiliul Local al Municipiului Sebeş în şedinţă publică ordinară, pentru ziua de joi, 26 octombrie 2017, de la ora 14.oo, în sala festivă a Colegiului National „Lucian Blaga” având următorul PROIECT AL ORDINII DE ZI:
1. Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea art. 1 al HCL nr. 238/2016 privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local al Municipiului Sebeş în Comisiile de Evaluare şi Asigurarea Calităţii, ce se vor constitui la nivelul Şcolilor din învăţământul preuniversitar de pe raza administrativ teritorială a Municipiului Sebeş, modificată prin HCL nr. 313/2016.
Proiect: iniţiator Primar
2. Proiect de hotărâre privind tacita relocaţiune intervenită între locatar DOMNIŢA Manuela – Camelia, fost locatar al contractului de închiriere nr. 93/23311/14.07.2011 – si Municipiul Sebeş ca efect al prevederilor art. 1810 NCPC.
Proiect: iniţiator Primar
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea liniilor prioritare pentru subvenţionarea din bugetul local în anul 2018 a asociaţiilor şi fundaţiilor,în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială.
Proiect: iniţiator Primar
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea gratuităţii transportului public local de persoane pentru pensionarii cu domiciliul pe raza Municipiului Sebes care au pensii până la 1500 lei/lună inclusiv şi pentru alte categorii de persoane.
Proiect: iniţiator Primar
5. Proiect de hotărâre privind privind stabilirea procedurii de acordare a esalonarilor la plata impozitelor, taxelor si a altor obligatii la bugetul local al municipiului Sebes, a esalonarii la plata majorarilor de intarziere de orice fel, cu exceptia majorarilor de intarziere datorate pe perioada de esalonare de contribuabilii persoane fizice si juridice, elaborate in conformitate cu prevederile Legii 207/2015 privind Codul de procedura fiscal.
Proiect: iniţiator Primar
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei P.U.Z. şi a R.L.U. Proiect nr. 39/2017 ”CONSTRUIRE IAZURI PISCICOLE ŞI ZONE AGREMENT „Municipiul Sebeş, Extravilan – loc numit topic „Ruzga”,F.N. ,jud. Alba, beneficiar : S.C. SUPERIOR STONE S.R.L.
Proiect: iniţiator Primar
7. Proiect de hotărâre privind retragerea din administrarea Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebes a mijlocului fix „Teren aferent – Grup Scolar ind. Sebes – Str. Viilor, nr. 2” nr. inventar 80019 si darea in administrare catre Liceului Tehnologic Sebes.
Proiect: iniţiator Primar
8. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei P.U.Z. şi a R.L.U.proiect nr. 34/2017 „PUZ Baza Sportivă Răhău „, loc. Răhău, Municipiul Sebeş,- Extravilan , nr. FN, jud. Alba, Beneficiar : Municipiul Sebeş .
Proiect: iniţiator Primar
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei P.U.Z. şi a R.L.U.proiect nr.2/2017 „Construire Hală de Producţie şi împrejmuire „, extravilan Mun. Sebeş, jud. Alba, beneficiar : S.C. ECOROM STAR INVEST S.R.L.
Proiect: iniţiator Primar
10. Proiect de hotarare privind aprobarea documentației P.U.Z. şi a R.L.U. proiect nr. 1357/2017 „Construire drum interior”, Mun. Sebeș , – str. Industriilor, nr. FN, jud. Alba, beneficiari: S.C. Star Transmission S.R.L și S.C. Star Assembly S.R.L.
Proiect: iniţiator Primar
11. Proiect de hotarare privind aprobarea transferului dreptului de folosinţă gratuită asupra terenului situat în Lancrăm înscris în CF 76107 – nr. topo. 76107 parcela nr. 23 din folosinţa d-nului Moro Ciprian Zoltan în folosinţa d-nei Macovei Ana-Maria.
Proiect: iniţiator Primar
12. Proiect de hotărâre privind acordarea, post mortem, a Titlului de „Cetăţean de Onoare” al Municipiului Sebeş pentru EPISCOPUL VASILE MOGA.
Proiect: iniţiator Primar
13. Proiect de hotărâre privind majorarea valorii de inventar a mijlocului fix „Reţea apă „-Răhău, ca urmare a finalizării şi efectuării recepţiei la terminarea lucrărilor pentru bunul realizat prin programul de investiţii din fondul IID – 2017 : „Extindere reţea de alimentare cu apă potabilă – Răhău, Municipiul Sebeş , jud. Alba „.
Proiect: iniţiator Primar
14. Proiect de hotărâre privind repartizarea sumelor alocate cultelor religioase în bugetul pe anul 2017.
Proiect: iniţiator Primar
15. Proiect de hotărâre privind aprobarea incetării prin reziliere unilaterală de către concedent a Contractului de concesiune nr. 17960/11.09.2002 ca urmare a nerespectării obligaţiilor de către concesionar.
Proiect: iniţiator Primar
16. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii contractelor de închiriere pentru chiriaşii din blocurile ANL 12 AB- cartier-Valea Frumoasei.
Proiect: iniţiator Primar
17. Informarea nr. 30082/26.09.2017 – adresa Instituţiei Prefectului Judeţului Alba.
18. Informarea nr. 30567/03.10.2017 – adresa Ministerului Mediului privind petitia unui grup de cetateni din Sebes.
19. Informarea nr. 31402/11.10.2017 – raportul consilierilor care au participat la cursul de perfectionare din perioada 08.09.2017 – 14.09.2017 privind „Transparenţă,etică şi integritate în administraţia publică”.
20. Informarea nr. 31955/17.10.2017 – adresa Liceului Tehnologic Sebes.

Administrație
Finanțări din bugetul local al Municipiului Sebeș, în valoare de 475.000 de lei, pentru activităţi nonprofit de interes general, în anul 2025
Primăria Municipiului Sebeș anunță că, în acest an, din bugetul local se vor oferi finanțări nerambrursabile în valoare de 475.000 de lei pentru activităţi nonprofit de interes general.
1. Autoritatea contractantă: Municipiul Sebeş, cu sediul în Municipiul Sebeş, Str. Piaţa Primăriei, nr. 1, 515800, judeţul Alba, cod fiscal 4331201, telefon 0258/731004, fax 0258/734187, e-mail: sebespri@yahoo.com.
2. Reglementări legale privind acordarea de finanţare nerambursabilă
Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fondurile publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general.
3. Suma totală alocată de la bugetul local al Municipiului Sebeş şi aprobată pentru anul 2025 este de 475.000 lei, repartizarea acesteia pe programe fiind următoarea:
– Programul „Sprijinirea persoanelor fizice sau persoanelor juridice fără scop patrimonial la nivel local în domeniul culturii” – 225.000 lei
– Programul „Educaţie şi formare continuă” – 100.000 lei
– Programul „Sprijinirea persoanelor fizice sau persoanelor juridice fără scop patrimonial la nivel local în domeniul sportului” – 100.000 lei
– Programul „Atitudine şi implicare în probleme de mediu” – 50.000 lei.
În cazul în care, pentru unul sau mai multe programe nu se depun proiecte eligibile sau valoarea acestora nu acoperă sumele alocate, Autoritatea finanţatoare îşi rezervă dreptul de a redistribui aceste fonduri programelor pentru care exista proiecte eligibile.
4. Durata de implementare a proiectelor: anul 2025
5. Solicitanții – persoane fizice sau persoane juridice fără scop patrimonial – asociaţii sau fundaţii constituite conform legii.
6. Regulamentul privind regimul finanţărilor nerambursabile de la bugetul local al Municipiului Sebeş şi documentaţia de solicitare a finanţării nerambursabile, se pot obţine de la sediul Municipiului Sebeş, Str. Piaţa Primăriei, nr. 1, 515800, judeţul Alba, telefon 0258/731004 şi de pe site-ul instituţiei www.primariasebes.ro.
7. Informaţii suplimentare despre programul de finanţare, procedura de completare şi depunere a documentelor pot fi solicitate în scris pe adresa de e-mail: sebespri@yahoo.com şi fax: 0258/734187, cu cel puţin 6 zile înainte de data limită pentru depunerea propunerilor de proiect.
8. În conformitate cu prevederile art. 20, alin (1) din legea 350/2005, data limită pentru depunerea propunerilor de proiecte este 07.05.2025, ora 16:00.
9. Propunerile de proiecte cu documentaţiile prevăzute în Regulamentul privind regimul finanţărilor nerambursabile de la bugetul local al Municipiului Sebeş se depun la registratura Municipiului Sebeş, Str. Piaţa Primăriei, nr. 1, 515800, judeţul Alba.
10. Selecţia şi evaluarea proiectelor în vederea obţinerii finanţării nerambursabile se va face de către Comisia de evaluare şi selecţionare în perioada 08.05.2025 – 12.06.2025.
11. Anunțul de participare a fost publicat în Monitorul Oficial al României, partea a VI-a, nr. 55 din data de 28.03.2025.