Rămâi conectat

Administrație

Municipiul Sebeș acordă ajutoare pentru încălzirea locuinței, în sezonul rece 2020-2021. Vezi cine poate beneficia de acestea

sebesinfo.ro

Publicat

în

Începând de mâine, 15.10.2020, în municipiul Sebeș, începe campania de acordare a ajutoarelor pentu încălzirea locuinței în sezonul rece. Aceasta se derulează în intervalul: noiembrie 2020 – martie 2021.

Pentru ajutoarele de încălzire, cererile se vor ridica de la sediul Direcției de Asistență Socială Sebeș, situat în cartierul Aleea Lac, nr.12. De asemenea, cererile pot fi descărcate de pe site-ul www.spas-sebes.ro.

Depunerea cererilor completate și a documentelor doveditoare anexate se va face la sediul Direcției de Asistență Socială Sebeș, individual, de către titular sau electronic, pe adresa de e-mail: office@spas-sebes.ro

Programul de preluare a cererilor:

  • de luni până joi, între orele 09.00 – 16.00;
  • vineri, între orele 09.00 – 13.00.

Familiile și persoanele singure, cu domiciliul/reședința pe raza unității administrativ-teritoriale Municipiul Sebeș, care înregistrează venituri reduse, pot beneficia de unul din următoarele tipuri de ajutoare:

-ajutoare pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale;

-ajutoare pentru încălzirea locuinței cu energie electrică;

-ajutoare pentru încălzirea locuinței cu lemne

Precizări utile pentru toate tipurile de ajutoare:

Pot beneficia de acest ajutor:

–  persoanele singure sau familiile care locuiesc efectiv la adresa pentru care solicită acest ajutor, care realizează venituri de până la 750 lei/membru și nu dețin unul din bunurile prevăzute în lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării ajutorului pentru încălzirea locuinței  (clădiri sau alte spații locative în afara locuinței de domiciliu, terenuri de împrejmuire a locuinței și curtea aferentă, care depășesc 1000 mp în zona urbană și 2000 mp în zona rurală, autoturism cu o vechime mai mica de 10 ani / mai mult de un autoturism cu o vechime mai mica de 10 ani, autovehicule, utilaje agricole, de prelucrat lemnul, depozite bancare mai mari de 3000 lei);

Au calitatea de titular, calitate care se regăsește în următoarele situații:

– proprietar al locuinței;

– succesor de drept al proprietarului;

– persoană care a înstrăinat locuința în baza unui contract, cu clauze de întreținere sau cu drept de uzufruct;

– titular de contract de închiriere, comodat;

– membru de familie major, împuternicit de proprietarul locuinței.

La stabilirea dreptului privind acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței se iau în calcul toate veniturile realizate în luna anterioară depunerii cererii, cu excepția ajutorului social, alocației de stat pentru copii, alocației pentru susținerea familiei, bugetului personal complementar, burselor școlare, stimulentului educațional, a veniturilor obținute din activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri.

Actele care se vor anexa la cerere sunt:

  • copie xerox factură gaze naturale/energie electrică (după caz);
  • copii xerox după actele de identitate ale membrilor familiei cu domiciliul sau reședința la adresa pentru care se solicita ajutorul (C.I, B.I, C.I provizorie, certificat de naștere pentru copii sub 14 ani);
  • alte acte doveditoare privind componența familiei: copie certificat căsătorie, sentință divorț, hotărâre încredințare minori, certificat deces, etc;
  • acte din care rezultă calitatea titularului cererii fata de imobilul pentru care solicită ajutorul (proprietar – copie contract vânzare-cumpărare, chiriaș-contract de închiriere, împuternicit -împuternicire de la proprietar, contract comodat, alte acte după caz);
  • acte privind veniturile nete lunare realizate în luna anterioară depunerii cererii (adeverință salariu net cu specificația acordării/ neacordării bonurilor valorice, inclusiv valoarea acestora, pensii, șomaj, indemnizații, adeverință eliberată de societatea agricolă/ asociația agricolă pentru veniturile realizate din arendă etc;
  • declarație notarială privind alte venituri realizate/ nu se realizează venituri (pentru toți membrii majori), după caz;
  • copie xerox talon auto;
  • 1 dosar cu șină.

 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Administrație

Au început lucrările de reabilitate a străzii Școlii, din localitatea Răhău

sebesinfo.ro

Publicat

în

Primarul Dorin Nistor anunță că miercuri, 20 noiembrie 2024, au început lucrările de reabilitare a străzii Școlii din localitatea Răhău. Se vor efectua intervenții pentru consolidarea drumului, turnarea unui strat de asfalt, precum și aducerea la cote a căminelor

„Miercuri, 20 noiembrie 2024, am demarat lucrările de reabilitare a străzii Școlii din localitatea aparținătoare Răhău. Vor fi efectuate intervenții pentru consolidarea drumului, turnarea unui strat de asfalt, precum și aducerea la cote a căminelor. Această lucrare face parte din seria de asfaltări începute în ultima perioadă prin care se dorește eliminarea disconfortului generat de praf și noroi, programul urmând a continua pe mai multe străzi nemodernizate de pe raza Municipiului Sebeș”, a transmis Dorin Nistor, primarul Municipiului Sebeș.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Străzile Doinei și Moților din Sebeș, modernizate cu finanțare prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”

sebesinfo.ro

Publicat

în

Primarul Dorin Nistor a transmis că în acesate zile s-au demarat lucrări de modernizare a străzilor Doinei și Moților. Finanțarea acestor lucrări a fost obținută de Primăria Sebeș prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”.

„În această perioadă derulăm lucrări de modernizare a mai multor străzi, printre care străzile Doinei și Moților. Intervențiile includ: partea carosabilă, trotuare pietonale, accese la proprietăți, parcări, spații verzi, amenajarea intersecțiilor și racordurilor cu străzile laterale, asigurarea colectării și evacuării apelor pluviale, lucrări de siguranță rutieră. Resursele sunt asigurate printr-o finanțare nerambursabilă obținută prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”, accesat cu succes de Primăria Municipiului Sebeș”, a transmis Dorin Nistor, primarul Municipiului Sebeș.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Se extinde corpul principal de clădire al Spitalului Municipal Sebeș

sebesinfo.ro

Publicat

în

Administrația Spitalului Municipal Sebeș a solicitat avizul de mediu din partea APM Alba pentru proiectul care prevede construirea unui corp pentru extinderea clădirii spitalului.

Terenul este situat în intravilanul municipiului Sebeș, în zona centrală a municipiului, în cadrul ansamblului Spitalului Municipal Sebeș. Accesul pe parcelă se face dinspre strad Șurianu.

Tema proiectului cere realizarea unui corp nou de clădire ce va funcționa ca o extensie a corpului de clădire principal, acesta completând practic lipsurile existente în prezent în cadrul spitalului dând soluții următoarele funcțiuni și necesități:

– bloc operator centralizat
– diferite secții de spiatlizare
– rețele și sisteme tehnico-utilitare
– rețele și sisteme tehnico-medicale

Prin implementarea investiției propuse se va realiza un ansamblu unitar care să poată exprima un program architectural specific petru o clădire cu funcțiunea de spital. Totodată, prin realizarea acestei investiții va apărea o influență benefică asupra comunității locale prin creșterea nivelului de sănătate.

BILANȚ TERITORIAL:

– Regim de înălțime- D+P+4E – DEMISOL+PARTER+4 ETAJE
– Suprafața parcelei este de: ST = 19.586 mp
– Aria construită la sol existentă: 3.079 mp
– Aria construită desfășurată existentă: 6.736 mp
– Aria construită la sol propusă:2.427 mp
– Aria construită desfășurată propusă:12.238 mp
– Spații verzi amenajare: 8.180 mp
– Platforme betonate, parcări, alei: 5.900 mp

Obiective preconizate a fi atinse prin realizarea investiției publice în condițiile prezentate mai sus:

-acordarea celor mai bune servicii medicale prin îmbunătățirea stării de sănătate a populației și realizarea unui sistem de sănătate modern și eficient bazat pe servicii medicale de înaltă clasă;
-creșterea dotării tehnico-medicală;
-îmbunătățirea condițiilor de munca a cadrului medical și a personalului spitalului;
-creare de locuri de muncă
-minimalizarea bolilor nosocomiale și intraspitalicești
-optimizarea raportului cost — eficiență în administrația spitalului;


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Sebeș Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Cele mai citite știri

sebesinfo, stiri sebes, informatii sebes